in

KAP JE PRELILA ČAŠU: U Crnoj Gori zabranjeno emitovanje jutarnjeg programa televizije Pink

blank
Screenshot/TV Pink

Savjet Agencije za elektronske medije Crne Gore zabranio je emitovanje programskog sadržaja “Novo jutro” srbijanske režimske televizije Pink na šest mjeseci, a u okviru koje je u subotu emitovan skandalozan programski sadržaj koji se odnosio na avgustovsku tragediju na Cetinju, prenose crnogorski mediji.

Odluka je donijeta na današnjoj elektronskoj sjednici.

Autopijac.com

U prvom pokušaju na sjednici održanoj u utorak nisu bila prisutna dva člana Savjeta.

Današnjoj elektronskoj sjednici prisustvovalo je četvoro od pet članova Savjeta AEM. Odluku o zabrani emitovanja podržalo je njih troje – Milan Radović, prof. dr Andrijana Nikolić i Edin Koljenović. Uzdržan je bio predsjednik Savjeta AEM Branko Bošković.

Rajko Todorović nije učestvovao na elektronskoj sjednici zbog tehničkih problema.

Podsjetimo, u pomenutom programskom sadržaju televizije Pink, koji je emitovan i u Crnoj Gori, na spekulativan i senzacionalistički način izvještavano je o tragediji na Cetinju, tokom koje je Vuk Borilović ubio 10, a ranio šest sugrađanki i sugrađana, nakon čega je i sam ubijen.

Inače, ovaj program, kao i dobar dio programa režimskih televizija u Srbiji, obiluje skandaloznim nacionalističkim i senzacionalističkim sadržajem, česti gosti su ratni zločinci, velikosrpski nacionalisti i pseudo stručnjaci za razne oblasti od historije pa do medicine.

Autopijac.com

Report

Šta misliš o ovome?

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Written by sandzaklive

Kampanju započeli plagijatom: NiP iskopirao naslovnicu magazina Time

Abazović: Zalagat ću se za “Otvoreni Balkan” ako ostanem premijer